Thursday, April 28, 2011

Sayur goreng


Salam


Malam nie takde sape nak masak tuk yuni. Sedih plak semalam shah tolong masak makanan tengah hari untuk yuni. Berselera sungguh biler mkan tu. Erm rumah sewa yuni belum lagi beli gas. Mintak belas kasihan shah tuk masak kan ikan ngan sayur beli dekat JJ ipoh selasa lepas. Seperti biase yuni lah yang siap kan bahan-bahan patut di masakkan oleh shah. Lihat lah hasil masakkan shah memang sedap tak sangka ada bakat jadi chef bukan sahaja pengkritik masakan yuni aje.


Ikan bawal kecik nie nak wat ikan goreng..

Sayur nie macam biase lah wat sayur goreng biase..


Hasil nye seperti di bawah ye...


...................................................

Ikan bawal goreng


Sayur Goreng
Bile tengok shah masak macam nie punye sedap. Rase macam nak suruh shah masak lah boleh ta. Tapi shah nie banyak sangat lah alasan nak masak.. sedih jap!!!!



p/s hari nie shah tak masak sebab die main dota huhuh..


Wassalam

4 comments:

  1. ala... esok shah masakkan lg spesel tau

    ReplyDelete
  2. hahaha...untung la ade owg tolong masakn...HAHAHA

    ReplyDelete
  3. zety nak jugak makan jom datang umah yeah..

    ReplyDelete