Thursday, April 28, 2011

Sayur goreng


Salam


Malam nie takde sape nak masak tuk yuni. Sedih plak semalam shah tolong masak makanan tengah hari untuk yuni. Berselera sungguh biler mkan tu. Erm rumah sewa yuni belum lagi beli gas. Mintak belas kasihan shah tuk masak kan ikan ngan sayur beli dekat JJ ipoh selasa lepas. Seperti biase yuni lah yang siap kan bahan-bahan patut di masakkan oleh shah. Lihat lah hasil masakkan shah memang sedap tak sangka ada bakat jadi chef bukan sahaja pengkritik masakan yuni aje.


Ikan bawal kecik nie nak wat ikan goreng..

Sayur nie macam biase lah wat sayur goreng biase..


Hasil nye seperti di bawah ye...


...................................................

Ikan bawal goreng


Sayur Goreng
Bile tengok shah masak macam nie punye sedap. Rase macam nak suruh shah masak lah boleh ta. Tapi shah nie banyak sangat lah alasan nak masak.. sedih jap!!!!



p/s hari nie shah tak masak sebab die main dota huhuh..


Wassalam

Wednesday, April 27, 2011

Kucing Kesayangan 2



salam


Hari nie yunie nak tujuk gambar kucing yuni aje heheeh...










p/s sedih la plak biler dah abs exam sebb nak pisah ngan kawan kat poli nie.. huhuh sedih2..


Wassalam

Sunday, April 24, 2011

Demam Web



salam


Sok last paper iaitu web programming wahhhhhhh tolong macam nak demam lah plak baca coding ngan  paham kan maksud nye. Mintak-mintak lah sok leh jawab paper last nie. insyallah dengan izinya kan.
Tengok lah ape jadi kat kami sampai status FB keluar coding PHP... owh php..









p/s malam nie kene tido awal sebab nak gi study lagi php sebelum masuk dewan yeah...

wasalam

Friday, April 22, 2011

Semangat Betul


Salam 

Sekadar mahu berkongsi mengenai gambar memberi kata-kata semangat !!.. yelah kot?. Nie sume keja adik amir tahun nie die amik SPM mase die wat keje sekolah terpandang lah kertas soalan prinsip akaun die tu. Ai ternampak plak kata-kata sebegitu. Sebagai nota kaki bagi die lagi semangat nak wat keje sekolah katanya.
   



Kertas Soalan Akaun

Semangat Betul


p/s hari nie baru aje lepas paper network security. Asyik fikir keselamatan data aje nie.. 


Wasalam

Tuesday, April 19, 2011

Cik Asus


Salam

Setelah seminggu tidak wat entri baru hehe. Baru sekarang nak muncul ye. Hari tak tahu lah hari malang ke tidak bagi yuni. Labtop yuni tadi jatuh masa tengah-tengah study bersame shah. Tapi bersyukur sangat-sangat sebab labtop masih lagi boleh berfungsi dan boleh membuat entri skrg nie heheh. Salah yuni jugak cuai letak labtop atas kerusi. Kalu lah leh rewind balik kejadian petang tadi mesti yuni dengar cakap shah. Die suruh yuni letak labtop masuk umah dulu tapi yuni nie asyik ke hulu hilir sampai tersadung kat kerusi menyebabkan labtop yuni jatuh. Nasib baik screen labtop tak pecah woo... tapi broadband yuni plak jadi mangsa sebab bahagian kanan ada broadband tu yang jatuh dulu. Menyebabkan yuni nye broadband tang penyambung tu yang bengkok nasib baik leh betul kan. Alhamdulilah bersyukur sangat-sangat sekali lagi. 

Pengajaran dengar nasihat orang jangan degil sangat heheh.

Cik Asus yuni
p/s Sok start final paper java pening tengok coding. Mintak-mintak la sok yuni tidak mengelabah jawab final exam. Doakan ye.


Wasalam

Sunday, April 10, 2011

Yuyu Zulaikha - Ferrero Random GiveAway

Maklumat Lanjut klik sini  mengenai contest yuyu zulaikha

Salam


Yuni nie blogger baru lagi dan ini merupakan pertama kali Yuni join contest antara blooger ini.... Harap dapat membantu trafik kat blog Yuni nie.. 






Wasalam

Thursday, April 7, 2011

Risau


Assalammulaikum

Malam tadi yuni mendapat khabar berita mengejut rakan sekolah lama mengalami kecelakaan di tempat kerja. Risau sangat harap keadaan Mohd Lokman akan pulih. Hanya Facebook menjadi tempat kami yang mendapat berita mengenai keadaan Lokman. Di harapkan  Aleza Ngadinan dapat bertenang menghadapi situasi yang amat gentir saat ini.

Status mengenai keadaan lokman

Rakan-rakan memberi sokongan





Berita terkini mengenai Lokman



p/s yuni doakan semoga pembedahan tu berjalan lancar...  dah doakan lokman selamat.


"jgn sesekali merasa lemah dengan ujian dan cabaran yg mendatang, sebaliknya jadikan ianya sebagai penguat semangat dlm kita menghadapi lebih byk lagi cabaran di masa akan datang...Sesungguhnya Allah tidak akan menguji hamba-Nya lebih daripada kemampuan mereka...Jika Allah memberi ujian segetir ini, maka Allah juga berikan kita kekuatan utk mengharunginya..InsyaAllah....amin......."


Wassalam